Śledź nas:

+48 503 612 017

Paulina Mietlicka

Paulina wraz z grupą przyjaciół odwiedziła Tajlandię w Lutym 2020 roku.

Odwiedzili: Bangkok, Khao Sok, Phuket i Phi Phi.

Podróż trwała 12 dni.

Bangkok

“Pierwsze dni w Bangkoku spędziliśmy bardzo intensywnie, tuż po przylocie i krótkim wypoczynku wybraliśmy się na zwiedzanie nocnych marketów, kolejny cały dzień spędziliśmy na zwiedzaniu świątyń. Tutaj nasza mała uwaga – przy próbie znalezienia przystani promowej Phra Archit wystąpiły małe problemy – przy wejściu w uliczkę siedzi kobieta, która twierdzi, że nie ma przejścia mimo iż mapy wskazują że idziemy dobrą drogą, mówi, że ona sprzedaje bilety na wycieczki po świątyniach w tym płynięcie łódką i że musimy wybrać się o określonej godzinie, gdyż świątynie są zamykane z powodu święta. Straciliśmy na tym trochę czasu, ale pomógł nam miły Taj, który wytłumaczył o co w tym chodzi i gdzie należy iść.

Świątynie zrobiły na nas ogromne wrażenie. Sam Bangkok na plus – tuk tuki, pyszne jedzenie, mieszanka biedy, luksusu i różnych zapachów
Ludzie bardzo mili i pomocni

Khao Sok

Kolejne dni spędzone w Khao Sok – przepiękny park narodowy, piękne widoki, cudowne jezioro, które przepłynęliśmy tajską łodzią. Domki Our Jungle House bardzo klimatyczne, piękne widoczki z okien, małpy skaczące o 5 rano po dachu

Trekking po dżungli udany, chociaż momentami było niebezpiecznie, zwłaszcza ostatni etap, gdy trzeba wspinać się po skałach, przy końcu z liną, gdzie z tyłu przepaść z wysokimi skałami. Pani przewodnik, bardzo miła kobieta ale szkoda że nie dostosowała się do tempa całej grupy. Widoki na końcu wspinaczki bezcenne.

Bardzo fajnym doświadczeniem było spanie w domku na jeziorze, szczerze polecam każdemu kto odwiedza Khao Sok.
Warunki całkiem dobre, nawet jaszczurki biegające w nocy po materacu aż tak nie przeszkadzały, choć na początku byliśmy lekko przerażeni. No i kąpiel ze słoniem – super doświadczenie

Phuket & Phi Phi

Później był Phuket – dziękujemy za polecenie hotelu – dostaliśmy piękne apartamenty, dostęp do basenu tylko dla naszej grupy, bardzo miła i profesjonalna obsługa hotelowa

Na Phuket trochę czasu poświęciliśmy na odpoczynek, ale również sporo zwiedziliśmy. No i na koniec Phi Phi – przepiękna wysepka, trochę tłoczno, piękne punkty widokowe no i oczywiście impreza do późna na plaży. Przy drinkach pitych z wiaderek poznaliśmy wielu ciekawych ludzi z różnych części świata.

Wracamy do rzeczywistości, to były wspaniałe dwa tygodnie w Tajlandii. Chcemy jeszcze raz podziękować za pomoc w organizacji super wakacji”

Paula, Tomek, Kasia, Kamil

zostaw komentarz

You don't have permission to register